Πολύδροσο Θεσπρωτίας

Το Πολύδροσο είναι ένα μικρό χωριό του δήμου Παραμυθιάς Θεσπρωτίας που βρίσκεται στα όρια των Νομών Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων.

Χτισμένο στις πλαγιές του ποταμού Καλαμά μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον δικαιολογεί απόλυτα το σημερινό όνομά του μιας και οι άφθονες πηγές του αλλά και τα δέντρα που το περιβάλλουν, του χαρίζουν τη δροσιά κάθε εποχή του χρόνου.

Η απόσταση από την Ηγουμενίτσα είναι 42 χλμ και από τα Ιωάννινα 50 χλμ. Από την Αθήνα η διαδρομή μέσω Ιωαννίνων είναι 500 χλμ. και από τη Θεσσαλονίκη 330.

Μια μέρα - Μια εικόνα

ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ 2016
View Image Download
ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ 2016
View Image Download
ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ 2016
View Image Download
ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ 2016
View Image Download
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣ...
View Image Download

ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

  • Alexandros
  • Το Άβαταρ του/της Alexandros Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 9 Μήνες πριν #208 από Alexandros
ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ δημιουργήθηκε από Alexandros
Ίσως τα δρομολόγια Γιάννενα - Ηγουμενίτσα πρέπει να περάσουν κι από την Αθήνα μπας κι επαναδρομολογηθούν, όπως ζητάμε, στον παλιό οδικό άξονα.

Οι συλλογικοί φορείς των Πολυδροσιτών προετοιμάζουν σύσκεψη στην Αθήνα για την ανάδειξη του προβλήματος της απομόνωσης στην περιοχή μας με αφορμή τη δραματική περικοπή των δρομολογίων των ΚΤΕΛ.

Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου στην αίθουσα εκδηλώσεων της Πανηπειρωτικής. Η ακριβής ημερομηνία θα είναι γνωστή την Τρίτη, όταν καταθέσουμε και ψήφισμα στο Δ.Σ. της Πανηπειρωτικής για συνυπογραφή εκ μέρους του κορυφαίου συλλογικού φορέα απόδημων ηπειρωτών.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • admin
  • Το Άβαταρ του/της admin
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 9 Μήνες πριν #218 από admin
Απαντήθηκε από admin στο θέμα ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Ο Πρόεδρος του Φ.Σ.Π. παραβρέθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου και υπέβαλε, εκ μέρους των συμμετεχόντων στη σύσκεψη του Πολυδρόσου, το συλλογικό αίτημα για τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ. Το Δ.Σ. της Π.Σ.Ε. αφού ενημερώθηκε από τον εκπρόσωπό μας, συζήτησε το θέμα κι αποφάσισε ομόφωνα να στηρίξει τα αιτήματά μας, διαμορφώνοντας άμεσα κείμενο με βάση το κείμενο που τους κατατέθηκε. Δεσμεύθηκε, επίσης, να εκπροσωπηθεί στη σύσκεψη που οι συλλογικοί φορείς του Πολυδρόσου συγκαλούν στα μέσα Μαρτίου στην Αθήνα. Προχωράμε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Μαρία Λ
  • Το Άβαταρ του/της Μαρία Λ
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 9 Μήνες πριν #221 από Μαρία Λ
Απαντήθηκε από Μαρία Λ στο θέμα Απ:ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Αναδημοσιεύω από το Παραμυθιά ον λάιν:

www.activeboard.com/forum.spark?forumID=...85&commentPage=1

Αυξημένα από σήμερα τα εισιτήρια αστικών και υπεραστικών γραμμών

ΝΑ ΕΠΙΔOΤΗΘOΥΝ ΤΑ ΚΤΕΛ

Το κράτος διαθέτει 500 εκατομμύρια για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, αλλά ούτε ένα ευρώ για την επαρχία

Αυξημένα κατά 5% είναι από σήμερα τα εισιτήρια του υπεραστικού και του αστικού ΚΤΕΛ, όπως επίσης και τα κόμιστρα των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Η απόφαση είχε ληφθεί στην τελευταία συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι των ΚΤΕΛ της χώρας με τον Υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη και ως αντιστάθμισμα των αυξήσεων στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Γρηγόρης Γκίκας και ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Σήφης Ζιώγας, με δηλώσεις που έκαναν στον «Π.Λ.» επανέφεραν το αίτημα επιδότησης του εισιτηρίου, κάτι που αποτελεί πλέον επιτακτική ανάγκη.
Να σημειωθεί ότι το κράτος επιδοτεί τις συγκοινωνίες τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη, όμως δεν κάνει κάτι ανάλογο και στην ελληνική περιφέρεια, όπου τα προβλήματα είναι σαφώς πιο έντονα και σε ορισμένες περιπτώσεις τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ είναι τα μοναδικά που συνδέουν ορεινά και απομακρυσμένα χωριά με τα αστικά κέντρα.
Η επιδότηση και μάλιστα με ποσοστά μικρότερα από ότι ισχύει στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, θα είχε ως αποτέλεσμα οι Γιαννιώτες να πληρώνουν πολύ φτηνότερο εισιτήριο, τόσο για τα υπεραστικά όσο και για τα αστικά δρομολόγια, όπως επεσήμαναν οι δύο Πρόεδροι.
Η αύξηση της τάξης του 5%, ανεβάζει ακόμη περισσότερο τα εισιτήρια και κάνει αρκετά ακριβό το ταξίδι προς διάφορους προορισμούς. Οι νέες τιμές, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΚΤΕΛ, διαμορφώνονται ως εξής:

Ιωάννινα- Αθήνα: 33,30, Ιωάννινα ? Θεσσαλονίκη: 27,10, προς Καλαμάτα 36,70, προς Πάτρα 19,70, προς Αγρίνιο 12,90, προς Πρέβεζα 8,70, προς Ηγουμενίτσα 8,20, προς Καστοριά 16,30, προς Κοζάνη 18,40, προς Τρίκαλα 12,30 και προς Βόλο 20,30.


Ανάλογες είναι και οι αυξήσεις στα εισιτήρια του Αστικού ΚΤΕΛ. Στην πόλη των Ιωαννίνων, υπάρχουν τρεις ζώνες και οι νέες τιμές διαμορφώνονται ως εξής: για την πρώτη ζώνη 50 λεπτά, για την δεύτερη 80 και για την τρίτη στην οποία περιλαμβάνονται τα χωριά του λεκανοπεδίου 1,15. Από σήμερα, αυξάνεται από τα 55 λεπτά στα 60 το φοιτητικό εισιτήριο.
Το αίτημα για επιδότηση των εισιτηρίων από την πολιτεία είναι παλιό. Σήμερα το κράτος διαθέτει περίπου πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ για να ενισχύσει τις συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα 325 εκατομμύρια, διατίθενται στην πρωτεύουσα και άλλα εκατό περίπου στην συμπρωτεύουσα.

«Εαν το αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων ενισχύονταν με 2,5 εκατομμύρια ετησίως, τότε το εισιτήριο σε όλες τις γραμμές δεν θα ήταν μεγαλύτερο από τα πενήντα λεπτά», δήλωσε στον «Π.Λ.» ο Πρόεδρος του Οργανισμού Σήφης Ζιώγας. Ο κ. Ζιώγας υπογράμμισε ότι η επιδότηση είναι πλέον επιβεβλημένη και σημείωσε ότι μία τέτοια ενέργεια θα οδηγούσε σε πιο φτηνή, αλλά πιο πυκνή και καλύτερη αστική συγκοινωνία.
Ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Γρηγόρης Γκίκας, τόνισε ότι η επιδότηση θα οδηγούσε σε πιο φτηνά εισιτήρια και μάλιστα σε περιοχές με μεγάλο οδικό δίκτυο με δεκάδες χωριά, όπως είναι ο Νομός Ιωαννίνων. Το έργο που επιτελεί σήμερα το ΚΤΕΛ, κρατώντας δρομολόγια που όχι μόνο δεν αποδίδουν αλλά στοιχίζουν ακριβά στην εταιρία, είναι κυρίως κοινωνικό και θα πρέπει να αναγνωριστεί τόσο από την πολιτεία όσο και από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ο νομός Ιωαννίνων έχει 340 χωριά. Πρόκειται ουσιαστικά για 340 άγονες γραμμές, σημείωσε ο κ. Γκίκας και συμπλήρωσε ότι από τα δρομολόγια αυτά το ΚΤΕΛ μόνο χάνει.


Επιπλέον το ΚΤΕΛ, από το δικό του ταμείο, καλύπτει σήμερα το κόστος όλων των μειωμένων εισιτηρίων που προσφέρει τόσο σε φοιτητές και πολύτεκνους όσο και σε άλλες ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

«Αίτημά μας παραμένει η επιδότηση του εισιτηρίου, όπως και ο επανασχεδιασμός των ενδοδημοτικών συγκοινωνιών, σε συνεργασία και σε συνεννόηση με τους Δήμους», υπογράμμισε ο κ. Γκίκας.


Κατά το παρελθόν, αίτημα για επιδότηση του εισιτηρίου στην περιφέρεια, είχε κατατεθεί και από την ΚΕΔΚΕ. Η Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων, ανέφερε ότι η επιδότηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε αντίθεση με όσα ισχύουν στην περιφέρεια, συνιστά μία μεγάλη ανισότητα. Στην ύπαιθρο η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι από μηδενική έως ανύπαρκτη, ενώ οι ελλείψεις σε υποδομές ? δρόμους και τεχνικό εξοπλισμό - τεράστιες, με αποτέλεσμα να τίθεται ακόμα και ζήτημα συνοχής των Καποδιστριακών Δήμων. Γι΄ αυτό τα ΚΤΕΛ στην ελληνική περιφέρεια παρέχουν αναγκαστικά ποιότητας υπηρεσίας σε υψηλές τιμές.
Η ΚΕΔΚΕ σημείωνε ακόμη ότι η συγκοινωνία στην ελληνική περιφέρεια έχει και κοινωνικό χαρακτήρα και ως εκ τούτου πρέπει να τύχει της ανάλογης στήριξης από την πολιτεία.

proinoslogos.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris macos
  • Το Άβαταρ του/της aris macos
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 9 Μήνες πριν #223 από aris macos
Απαντήθηκε από aris macos στο θέμα ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τα λόγια των ΚΤΕΛ μου φαίνονται προσπάθεια να ξελασπώσουν από την κοινωνική τους αποδοκιμασία. Πετάνε την ευθύνη αλλού τη στιγμή που είναι κι οι ίδιοι βασικοί υπαίτιοι.

Έρχεται ο Νομάρχης, οι Δήμαρχοι λένε ότι τα ΚΤΕΛ κάνουν ότι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ (έτσι ακριβώς το είπε στη σύσκεψη-το είδα στην τηλεόραση στα Γιάννενα)

Έρχεται το ΚΤΕΛ και λέει ότι δεν έχει λεφτά

Αυτοί μας δουλεύουν κανονικά σε στυλ Άννα και Καϊάφα

Εμείς τι κάνουμε; οι μέρες περνάνε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ΛΑΟ-ΦΟΡΕΙΟ
  • Το Άβαταρ του/της ΛΑΟ-ΦΟΡΕΙΟ
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 9 Μήνες πριν #224 από ΛΑΟ-ΦΟΡΕΙΟ
Απαντήθηκε από ΛΑΟ-ΦΟΡΕΙΟ στο θέμα Απ:ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Κι η πλάκα είναι ότι το θέμα είναι πρώτος τίτλος σε εφημερίδα που την κινητοποίησή μας την πέρασε στις πίσω σελίδες της...

Αποτέλεσμα όμως της κινητοποίησης είναι και το άγχος των ΚΤΕΛ να το παίξουν πόντιοι πιλάτοι...

Ωραίες μασκαράτες γεννούν οι ιδιωτικοποιήσεις.

πινγκ πονγκ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ΠΠΔ
  • Το Άβαταρ του/της ΠΠΔ
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 9 Μήνες πριν #225 από ΠΠΔ
Απαντήθηκε από ΠΠΔ στο θέμα Απ:ΜΑΡΤΙΟΣ, ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
\"ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΗ\", Παρασκευή 2 Μαρτίου 2007

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ
Προ ημερών πραγματοποιήθηκε στο Πολύδροσο Θεσπρωτίας σύσκεψη με αφορμή την περικοπή των δρομολογίων των ΚΤΕΛ στην παλιά εθνική οδό Ιωαννίνων ? Ηγουμενίτσας.
Δεκαπέντε χωριά, στην ευρύτερη περιοχή του μέσου Καλαμά αγωνιούν εξαιτίας των αλλαγών που- εκτός των άλλων-ενισχύουν την απομόνωση τους και απειλούν την περαιτέρω περιθωριοποίηση τους.
Με έκπληξη διάβασα όσα φέρεται να είπε στη σύσκεψη αυτή ο νομάρχης Αλ. Καχριμάνης.
Αντιγράφω μερικά από όσα είδαν το φως της δημοσιότητας. « Υποστήριξε ( ο κ. νομάρχης) ότι τα ΚΤΕΛ ως αυτοτελείς οργανισμοί λειτουργούν με ιδιοτικοοικονομικά κριτήρια και χρειάσθηκε σφοδρή πίεση εκ μέρους των νομαρχών για να κατακτηθούν τα σημερινά δρομολόγια?.».
Και παρακάτω « Ο κ. Καχριμάνης δήλωσε ότι σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο του 2001, το νόμο Βερελή, οι νομάρχες δεν έχουν πλέον αποφασιστική ισχύ στο ΚΤΕΛ και έθεσε θέμα αλλαγής του νόμου».
Αλήθεια αυτό λέει το άρθρο 8 του ν. 2963/2001;
Σας το μεταφέρω¨ « Με απόφαση του Νομάρχη της έδρας του ΚΤΕΛ , μετά από εισήγηση του ΚΤΕΛ και γνώμη των οικείων ΟΤΑ πρώτου βαθμού αν πρόκειται για Αστικές γραμμές , ή της ΤΕΔΚΕ αν πρόκειται για υπεραστικές γραμμές, η οποία υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερών, καθορίζεται ο ελάχιστος αριθμός των υποχρεωτικών δρομολογίων, κοινών, ταχείων και υπερταχείων και η κατανομή αυτών ανά 24/ωρο.Σε περίπτωση συνεκμετάλλευσης γραμμών ο παραπάνω καθορισμός δρομολογίων , γίνεται με κοινή απόφαση των οικείων νομαρχών.
Αυτά επιτάσσει ο νόμος Βερελή που είναι όπως διαπίστωσα εντελώς διαφορετικά από όσα ισχυρίσθηκε ο νομάρχης στη σύσκεψη.
Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων που διέρχονται από τον τόπο μας θα αλλάξει ριζικά το τοπίο.
Είναι αυτονόητο ότι τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ προς Ηγουμενίτσα θα γίνονται μέσω Εγνατίας. Το ίδιο θα συμβεί αύριο και με τα δρομολόγια προς τη βόρεια Ελλάδα, ή αργότερα με την αξιοποίηση της Ιόνιας Οδού. Αυτό είναι απλό και αναμενόμενο.
Κι αντί να εναντιωνόμαστε στις αλλαγές ή να καταφεύγομε σε ψέματα και υπεκφυγές,ή να μεταφέρουμε τις ευθύνες μα ς σε πλάτες άλλων καλά να σκεφθούμε διαφορετικά.
Απαιτείται σχέδι και και πρόγραμμα παρεμβάσεων ώστε να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη και να αμβλυνθούν οι αρνητικές συνέπειες από τη λειτουργία των νέων οδικών αξόνων..
Και σε αυτόν σχεδιασμό είμαστε πολύ πίσω με ευθύνη της τοπικής πολιτικής ηγεσίας.
Ας ξεκινήσουμε έστω και τώρα. Γιατί συσκέψεις όπως αυτή που έγινε στο Πολύδροσο θα ακολουθήσουν και άλλες σε διαφορετικές γωνιές του νομού μας. Τι θα μπορούσε να γίνε; Aς πούμε μερικές ιδέες:
-Να αναλάβει πρωτοβουλίες η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Ιωαννίνων από κοινού με τις ν.α της Ηπείρου και του ς Δήμους της περιοχής και να πιέσουν την κυβέρνηση να κάνει δεκτή την πρόταση ( που είναι επεξεργασμένη και κοστολογημένη) της ΚΕΔΚΕ για επιδότηση του εισιτηρίου στην επαρχία ( όπως συμβαίνει στην Αθήνα)
-Θα μπορούσε ο νομάρχης να περιορίσει των αριθμό των ΙΧ που μεταφέρουν μαθητές ώστε έτσι να έχουν τα χωριά πυκνότερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.
-Να πιέσει τους διοικούντες την Εγνατία Α. Ε. ( όπως έγινε πολλές φορές στο παρελθόν) να αναλάβουν της δαπάνες για τη βελτίωση της εθνικής οδού απ΄το Ροδοτόπι Ως ΤΗ Βροσίνα., ώστε και ο χρόνος κυκλοφορίας να μειωθεί και να μεγαλώσει η οδική ασφάλεια όσων μετακινούνται σ? αυτές τις περιοχές.
-Να υπάρξει σχεδιασμός και να κατευθυνθούν προς τα χωριά που βρίσκονται κοντά στον οδικό άξονα Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα διάφορες δραστηριότητες που θα συμβάλλουν στην ανάκαμψή τους.
-Τέλος να εξετασθούν ? με μελέτες- οι επιπτώσεις που θα υπάρξουν με την λοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων και σε άλλες γωνιές του νομού μας.
Πριν είναι πολύ αργά γι? αυτές.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.147 δευτερόλεπτα

Πες Το

adelfotita - 24/09/2024 - 22:37

Η κηδεία του συγχωριανού μας Τάκη Διώχνου θα γίνει την Πέμπτη 26/9 στις 11:00 στο νεκροταφείο των Αγίων Αναργύρων. Η ακολουθία στον ναό εντός του νεκροταφείου.

adelfotita - 24/10/2023 - 11:34

ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023, 9.30 ΤΟ ΠΡΩΙ, ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΥΚΑ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΜΑΡΤΙΝΗ ΓΙΑ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΚΑΙ ΤΣΙΠΟΥΡΟ.

adelfotita - 20/10/2023 - 15:39

Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι η Γιαννούλα Διώχνου (το γένος Μάκου). Ζούσε στον Καναδά κι εκεί θα γίνει και η κηδεία. Θερμά συλλυπητήρια στους δικούς της, Κώστα Διώχνο και τον γιο τους Νίκο.

adelfotita - 15/01/2023 - 12:15

ΧΟΡΟΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΙΤΩΝ 19 ΦΛΕΒΑΡΗ, 12.30 ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΡΙΝΟ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΟΥ!ΤΑΒΕΡΝΑ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΧΑΡΝΩΝ 238.

adelfotita - 31/12/2022 - 01:45

30/12/22 "Έφυγε" σήμερα η Βασιλική Δρόσου, το γένος Λαμπρίδη. Ετών 100. Η κηδεία θα γίνει αύριο, ώρα 12 το μεσημέρι, στο Κάτω Ζάλογγο όπου και διέμενε με τον γιο της Γιάννη. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά της και καλό της ταξίδι...

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Cancel

Ημερολόγιο

Πέμπτη
5
Δεκεμβρίου
2024
Ανατ.: 07.38
Δύση: 16.59
Σελήνη
4 ημερών
Σάββα του ηγιασμένου, Νεκταρίου και Φιλοθέου οσίων, Διογένους μάρτυρος
1403
Οι Μογγόλοι, υπό τον Ταμερλάνο, νικούν τους Τούρκους και καταλαμβάνουν τη Σμύρνη.

Τελευταίες Συζητήσεις

Τελευταία Σχόλια

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com